Inte så muntert..

Nu blir det klagande för hela slanten..

Som jag nämnt är jag deprimerad.. Sjuksriven, fått börja knapra piller och går hos psykolog..
Idag har jag inte orkat klä på mig.. Finns ingen energi, ingen ork, ingen vilja..
Och nu undrar jag hur fan jag ska orka med allt skit som händer när jag inte ens orkar hoppa i kläderna?!
Jag har fortfarande tusen grejer att fixa efter pappas bortgång och allting blir bara knas.. Nu ska det deklareras åt honom, sista dagen och jag upptäcker att jag inte har allt som behövs och att det inte stämmer.. HUR ORKA?!
Som om det inte räckte med allt som har med pappa att göra så var mannen på möte med jobbet idag.. Han är ju "tvungen" att vara hemma eftersom jag är sjukskriven.. Det gillar inte hans chefer så nu försöker de hitta på anledningar att ge honom sparken.. Hur dumma i huvudet är dom egentligen?! Han har all jävla rätt att vara hemma när jag är dålig..

Sen blir det ju inte bättre av att jag känner mig värdelös som inte orkar ta hand om mitt barn.. Har nu också börjat tänka på hur det ska bli med bebis i magen.. Tänk om jag inte mår bättre när den kommer, hur ska jag orka då?! Och hur ska mannen orka ta hand om både barnen och mig när jag själv inte klarar av det?!

Nä, just nu är jag inte särskilt munter.. Hoppas på att det vänder snarast.. Nu ska jag tvinga mig själv att orka åka till skatteverket i Jönköping och be dom stoppa upp deklarationen i rumpan.. Eller åtmisntonde förklara för mig hur jag ska göra när saker inte  stämmer.. Hur fyller man i en försäljning av bostadsrätt när det inte har sålts någon bostadsrätt till exempel.. Hur ska man fylla i information från köpekontraktet när det inte finns något köpekontrakt.. Det var ju en överlåtelse till föreningen..

Kommentarer
Postat av: Annica

Man gör så gott man kan!! Det ordnar sig ska du se...Kramisar.

2010-05-03 @ 15:08:17
Postat av: bitterfittan

hoppas du "mår bättre" snart fina du

2010-05-03 @ 18:43:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Emilia

Fan va allt suger ibland!

2010-05-03 @ 18:46:58
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

okejdå mamman ;) tack, jag gör som du säger!

2010-05-04 @ 02:18:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0