Skruttan listar..

Skruttan hissar och dissar..

Hiss:

Mammas mun.. Alltså, finns det något grymmare än att gräva runt i mammas mun?! Kanske skulle bli tandläkare?!

Mammas piercingar.. Lätt att dom finns där enbart för min skull.. Så att jag har något att dra i..

Mammas hår.. Återigen, det är ju så fantastiskt kul att dra i saker..

Alla prylar på bord och i bokhyllor.. Folk är ju snälla som lägger grejor överallt för mig att slita ner alternativt stoppa in i munnen..


Diss:

Förkylningar.. Vem f*n kom på det egentligen?! Det har både mamma och jag nfrågat oss mååånga gånger..

Obalans.. Så jäkla irriterande när någon(?) gör så att jag tappar balansen och ramlar hela tiden..

Smöret-ner-effekten.. På tal om ramlingar.. När en macka ramlar ner på golvet hamnar smöret neråt.. När jag ramlar ner på golvet hamnar alltid huvudet neråt.. Varför?!

Mediciner.. God Damn vad det smakar illa!!


Sluthissat/dissat av skruttan..






Skruttisen tycker till..

Kommentarer
Postat av: Thina

Oj så söt man kan vara! :)



Jaså ja då blir det mycket mer vankande då.. ;)

2010-03-27 @ 14:55:04
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0