Sova lite till?!

Oj, det här är ju rent galet!! Jag har verkligen gått och blivit tonåring/spädbarn på nytt.. Är det verkligen riktigt normalt att sova till strax efter 13?!
Men, kan ju hoppas på att förkylningen blir bortvilad av det här i alla fall.. Fast ska jag fortsätta med det här sovmönstret så får mannen allt stanna hemma från jobbet nästa vecka.. Men, det går ju inte, attans..

Ja just det, imorgon får vi ju en timme mindre också.. Jag föredrar när man flyttar klockan åt andra hållet.. Nu blir man liksom lite snuvad på den där timmens sömn (som jag tydligen är i stort behov av just nu)..
Hehe, tycker mest synd om mannen som måste gå upp så tidigt om morgnarna.. Är ju kanppt någon mening med att han går och nannar..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

yey du har lärt dig att sova som mig. grattis!

2010-03-27 @ 13:38:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Johanna

Oj oj oj va längesen det va man sov till 13... hahaha...



Sv: Ja, för det verkar va en senarium alla män lider av...



Och ang klockan. Egentligen blir man ju inte snuvad på en timme om inte man ska upp och jobba eller liknande eller upp av en annan anledning, bara att du får "sova en timme längre än du brukar" typ... :P

2010-03-27 @ 13:46:19
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0