Skit..

Ligger i soffan och kollar på skit-tv.. Men måste dom göra skit-tv:n ännu mer skit genom att lägga in en massa lotto i det?! Och ingen lite snabb lottodragning heller.. Nej nej, det börjar på att bli ett timmeslångt program med alla klipp och grejor dom ska ha med.. Kan ni inte bara klutta ner de där bollarna så det andra skitprogrammet kan fortsätta..

Men fan, inte nog med att de ska förpesta mitt redan dåliga program.. Nej nu ska dom gå och vinna 214 miljoner spänn också.. Gnid in salt i såren bara.. Ja, jag är en fattig mammaledig stackare.. Men du, du har just fått 214 mille genom att gissa bollar.. TÖNT!! (Ja, jag hade säkert reagerat likadant om det hade vart jag som spelat på bollar och vunnit)..

Kommentarer
Postat av: SaraDee

Tusen tack för att du tittade in och lämnade en kommentar.

2010-03-27 @ 21:43:35
URL: http://saradee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0