Perfekt mamma..

Nä usch och fy och skäms på mig.. Nu är det på tiden att jag blir en mammig mamma.. En sån där med spetskantat förkläde som bakar pajer och bullar.. En sån som pysslar och fixar och donar.. Japp, en sån ska jag bli!! Och en bra sån också..
Först ska jag sätta mig med lillbusan och göra egna påskkort.. Fick en idé om att göra tryck med hennes händer och sen använda handavtrycket som ett hönshuvud, typ.. Fingrarna som en kam och sen måla dit näbb och ögon.. Ja, ni fattar..
Det här ska jag alltså göra för att bli en perfekt mamma!!




Inte för att jag har kasst med pengar och inte har råd att fixa fucking jävla påskägg till halva världen..




Bara så ni vet..




En PERFEKT mamma..

Inget annat..







Tja..




Jävlar.. Om jag sak bli en perfekt mamma kanske jag måste se till att fixa käk åt ungskrället först.. Vet inte hur perfekt man är om man svälter sitt barn..


PS.. Hon låg inte i något syrabad förut så där var jag i alla fall perfekt.. DS..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

du är redan en jävligt bra mamma tycker jag ;)

2010-03-29 @ 18:36:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Annica

En bra mamma är en som älskar sitt barn - finns där för dom. Så du duger, DU ÄR EN BRA MAMMA!

2010-03-29 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0