Borr och magbilder..

Inte så godmorgon allesammans.. Sa ju att jag hade bett om sovmorgon.. Hade kanske gått bättre om inte grannjäveln ovanför hade bestämt sig för att förvandla hela sin lägenhet till damm genom att borra sönder den.. Hela morgonen har dom borrat precis ovanför vårat sovrum.. TACK så mycket.. Och dom hade ju bestämt sig att det bara var för att jäklas.. Såhär lät det: vaknar - de borrar, går upp och kissar - dom slutar borra, går och lägger mig igen - dom borrar, bestämmer att det är slutsovet och går upp - dom slutar borra.. WHY?!

Förra gravven så tog kära Maulin en massa magbilder på mig för att dokumentera kylskåpifieringen av min kropp.. Men nu är ju inte Malin här så jag får försöka själv.. Inte det lättaste.. Min vanliga kamera funkar bara att använda med blixt så jag kan inte gärna stå framför spegeln med den, det blir bara vitt sken av det hela.. Så mobilkameran är det som gäller vilket ger aningens kassa bilder, men de fyller nog sin funktion ändå..













Bjuder även på en bild av vad jag ser när jag tittar ner mot mina tår.. Inte fan är det några fötter i alla fall.. Vart tog dom vägen?!

Kommentarer
Postat av: Ann Lejonhjärta (familjeliv)

Hahaha, guuuud så söt mage! Me like!

2010-03-12 @ 14:41:48
URL: http://vattenspann.blogspot.com
Postat av: Bitterfittan

amen fin babymage det där ;) det blir absolut melodifestivalen imorgon! för din del snygging?

2010-03-12 @ 15:51:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Mauulin

Weeeeiii!!! Magenbilder!!! :D LööveLy!

2010-03-13 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0