Väntar och väntar..

Nu väntas det för fullt.. Kan inte klockan bli åtta snart?! Och usch, "råkade" äta "lite" godis.. Nu mår jag blä!! Hur ska man då orka äta pizzan sen?! Som tur var kan man ju alltid laga till pizzan poch äta lite senare om man inte orkar riktigt på en gång.. Vi ska allt göra en tacopizza.. Mumma!! Tacokryddad köttfärs, oliver, majs, fefferoni, stark sås och vitlökssås.. Hell yeah!! Men som sagt, med mitt godisillamående lär det bli svårt att klämma ner pizza.. Men jag ska försöka..

Jaha, nu har dett gått ett par minuter till av min väntan.. Fortsätta vänta en stund till då.. Melodifestival börja!!






Lite besvärligt är det att ta kort när någon ska sno remmen till kameran hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0