Skrivet igår när blogg.se inte ville samarbeta med mig..

Nu är vi hemkomna efter en promenix ner på byn.. Och fy satan vad det har snöat/snöar.. Jisses!! Vi var i alla fall smarta och sket i vagnen.. Skruttis fick åka mamma istället, bärsjal is da shit!! Nä, men det hade inte gått att ta sig fram med vagnen.. Det var knappt så det gick att gå ens och man fick halvklättra lite i all snön.. Men det gick bra ändå..

Idag har det vart väldigt segt.. Vaknade skapligt imorse men sen när det var dags för skrutts sovstund så somnade jag också.. Sov till 14 ungefär då mannen kom och väckte mig.. Men faktiskt så får man sova på dagen om man är gravid och dessutom är förkyld.. Ja, den där jäkla förkylningen är "tillbaka" igen (var den någonsin borta?)..

Jaja, nu ska jag uppdatera mig lite om vad som hänt i datavärlden..





Hello you..






Din mamma..






Blä, äckligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0