Uhuhu, mamma..

Hmm, det finns en viss person i mitt hem som aldrig vill unna mig något.. Vet inte om den här personen tycker att jag är tjock eller om hon bara vill att jag ska lida och svälta i största allmänhet.. Det är nämligen såhär va, att varje gång jag ska ta mig något att äta så är det en viss person som direkt börjar gnälla: mamma, uuh, maaaamma, huhuhuhu, mammaaa.. När jag sen fortsätter äta och ignorear gnället så kommer det gälla skrik, dova morranden och ännu mera mamma, mamma, mamma.. Varför kan jag inte bara få äta ifred?? Vad har jag gjort för ont??

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur mår du idag min sköna?

2010-02-03 @ 12:57:21
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0