Fix och trix..

Håller på och försöker få lite ordning i barnrummet (känns smått omöjligt).. Har ju fått ner en hel del i källaren nu så borde snart gå att få lite snyggt därinne.. Men jisses, man har inte så mycket energi när man är sjuk så jag var allt tvungen att ta en paus i fixandet.. Ska väl snart försöka fortsätta igen.. Vill ju kunna få ordning därinne så att skruttan så småningom kan flytta in dit.. Vill ju helst slippa ha två ungar sovandes inne i vårat rum.. Nä, det räcker med en spjälsäng som tar plats..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag vill också ha en mulatt. men jag får inte :( min karl är kritvit

2010-02-05 @ 00:16:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0