Färdig..

Det här är ju helt fantastiskt.. Varken skrutt eller jag går runt i morgonkläder längre.. Eller ja, skrutt går ju inte runt i några kläder med tanke på att hon inte går alls.. Men vad jag menar är att vi båda har klätt på oss riktiga kläder, ätit frukost och hela köret.. Inte illa pinkat såhär "tidigt" på morgonen..

Jag satt och funderade lite på det här med gravidvikt.. Jag hoppas på att det ska bli som sist, gick upp 5kg och gick ner 11kg.. Det är rätt schysst.. Om jag kör på samma stil den här gången så ska jag nog kunna vara fräsch och snygg till nyår.. Alltså, om jag först är gravid nu, sen går ner de gravidkilona plus lite till och sen är duktig fram tills nyår och tar bort de sista kilona.. Det vore rätt trevligt.. Det är en plan.. Men då gäller det ju att jag följer samma viktmönster den här graviditeten som den förra.. Håller tummarna för det..

Nu har skruttan gått och lagt sig för lite förmiddagsvila så jag ska passa på att vila lite jag med.. Sover fortfarande så illa om nätterna..






Ett stycke godmorgonpuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0