Error..

Jahaja.. Fick ett samtal från barnmorskan.. Tydligen har jag lite vajsing på sköldkörteln så det blir till att käka meducin för det.. Så kan det va.. Varför inte äta ytterligare en sorts piller när man ändå håller på.. Men jag hade i alla fall kanoners järnvärden så hon trodde inte jag skulle behöva ta järntillskott på hela graviditeten.. Känns skönt om det håller i sig så för de däringa järntabletterna är fasen inte snälla mot magen..

Jaja, det var det.. Nu hoppas jag att ugnen snart ska vara färdigrengjord så det går att laga mat inne i köket.. Är hungrig som ett djur.. Som alla andra så har ju även jag hakat upp mig på chirrereklamen.. Så. ikväll blir det fredagsmys med tacos (chips får jag ju inte äta med min galla).. Värsta gott!! Dessutom har vi köpt semlor och glass.. Så mycket gottis blir det.. Men det är bra, då är vi nöjda och glada.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0