Bidrag 1..

Först måste jag ju säga: WOHOO MALMÖ!! Min älskade plats på jorden.. Kärlek i överflöd till den!!

Näst och främst, startfältet: känner igen 3 av 8 och dom 3 är ju INTE några favoriter..

Nu: ägna mig åt bidrag 1..
Känns ganska oSibeligt.. Men lite fart och lite umpa-umpa, kan ju vara positivt i en eventuell eurovision.. MEN, låten tilltalar icke mig.. Det känns alldeles för radio/musik-tv för mig.. Och oj vilken lustig klänning hon har.. Fast lite söt är den ju.. Klänningen är ju i alla fall betydligt roligare än låten.. Men skulle nog ändå tro att den här skulle kunna ha en ganska bra chans i eurovision som sagt var..

Kommentarer
Postat av: SKÅNEMAULIN CALLING

Dina kommentarer rockar fettttttt :D Hehe.... Vi sätter in Lisa Ekdahl nästa år!

2010-02-27 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0