En sån där dag..

Va fan?! Jag tror att skruttan aprilskämtar med mig.. Idag helt plötsligt skulle hon vara som "dom andra" bebisarna.. Hon ba: aa, jag tänkte ju i alla fall gå upp normal bebistid, jag vet ju inte vad du tänkte liksom, men hallå.. Skojar du jag vart en chockad mamma?! Det måste vara nåt fel på ungen.. Vad hände med våra sovmorgnar till kl 10 (minst) varje dag?! Nä men jag vet inte om ungen kanske fått för sig att man ska flytta fram klockan en timme varje dag..

Sen upptäckte jag att vårat internet helt plötsligt gått och försvunnit, WHAT?! Tänkte att det var ju en jäkla tur att jag har mobila bredbandet också.. Satte mig och skulle logga in och började fundera lite på vad det egentligen var för kod.. Råkade liksom slarva bort den däringa grejen som koderna står på när jag var hos familjen sist.. Tänkte att jag kan ju chansa, det "känns" ju som att det ska vara den här koden....nej, jag menade den HÄR koden.....eller alltså egentligen menade jag ju DEN HÄR KODEN......FAAAAAAN!! Sen kunde jag inte hitta ett enda tele 2 papper så jag kunde inte ringa kuntjänst.. Men jag fuskade och ringde till telefonikundtjänst (TACK du som hjälpte mig).. Så nu har jag internet.. Hur fan skulle annars den här dagen bli.. Dels två timmar längre på grund av skruttan och sen inget internet.. Nähädu, det hade inte gått..

Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Alisha

oj du verkar ha haft en lite utav en otursdag men tur att det löste sig med internet i alla fall :)



tack igen hihi :)

2010-04-01 @ 09:40:01
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0