Morsning korsning..

Så var det ny dag igen och jag är eventuellt den tröttaste människan i stan.. (Som vanligt..) Somnade nog runt halv fyra inatt och sen vaknade jag till när älsklings klocka ringde fyra.. Blä!! Vaknade igen när skrutt tyckte det var lagom tid för att leverera en partyblöja sisådär vid tjugo över fem.. Lycka!! :P Blev lite matning på det och sen mer sömn eller i alla fall en stunds sömn till.. Älskar sånna morgnar.. :(

Vad har då dagen i sitt sköte?! Jo, som nämnts tidigare så ska jag ju till doktorn och få en borste uppkörd i mitt sköte, cellprovtagning.. Så det blir väl nu till att försöka ta en dusch utan att skrutt blir allt för grinig på mig.. Försöka få på både henne och mig lite kläder, har hört att det ska vara bra.. Och sen dunk, dunk, dunk ner med vagnen för alla trappor och plask, glöt, slörp traska ner för backen genom alla blöta löv.. Iiihh!! :O

Möta upp da man, in på sjukan, ut fort som fan hoppas jag, handla lite, och sen plask, glöt, slörp traska upp för backen igen.. Pust, flås, stånk, stön bära upp vagn, barn och matkassar för alla trappor.. Ööööhhggh, dö en smula..

Yes det var väl ungefär så dagen kommer se ut, so far..





Lite ansiktsgympa såhär på morgonen/förmiddagen..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha okej, alla jag känner säger boan typ haha... s hur länge bodde du i tomelilla, är du fårn skåne från början



usch cellprov, hatar det. :(

2009-10-27 @ 12:57:22
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha en massa landskap då..haha dte är bra man skall vidga sina vyer :)



jag ahr bott i halva skåne känns det som...och en sväng i sthlm, men flytta snabbt hem till skåne igen...skåne is the shit



jag har 2år kvar till mitt nästa....

2009-10-27 @ 13:24:36
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Ida

Naaaaw vad söt hon är.. det dröjer inte länge tills jag får träffa henne har inte träffat henne på jättelänge känns de som.. det är ju över en månad sen.:O

2009-10-27 @ 17:46:12
Postat av: partyblöjan

Är det så länge sen?! Oj!!

2009-10-27 @ 17:52:20
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0