Finns det hjärterum..

... så finns det stjärterum.. Men det är knappt.. Hemma hos mamma kan det ibland bli lite trångt.. De är några stycken som bor i ett inte allt för stort hus.. Men det är trevlitg ändå.. Förutom när man håller på att bli skrämd halvt från vettet.. Det var som så att jag i början på veckan fick dela madrass med skrutt.. Innan vi åkte till K-holm så fick hon sprutor vilket resulterade i många tårar och en hel del feber under natten.. Så natten spenderades mer vaken än sovande för min del och jag låg och klappade på min lille bebis för att trösta.. Framåt morgonkvisten hade jag tillslut fått sova någon timme innan jag vaknade och tänkte fortsätta klappa bebis.. Till min förskräckelse måste hon ha fått fel spruta för hon har blivit helt täckt av päls.. Gaah!! Men nej, ingen päls på skrutten det är ett stycke katt som har satt sig vid hennes fötter.. :)

Ja, helgen vart det som sagt var loppis och början på denna vecka tog jag med mig mamma, skrutt, lillasyster+lillasyster, killens lillasyster och killens dotter sen tidigare för att shoppa kläder till bröllopet.. Kläder till Lea hittade jag veckan innan och nu blev det till att hitta matchande kläder till den andra lilltjejen som ska vara ringbärare och till våra systrar som ska vara brudtärnor.. Ujujuj, vad trött man blev av den shoppingrundan (och fattig).. Men valde budgetalternativet och hittade kläder på de vanliga affärerna, finns ju en hel del festligt nu i och med den stundande nyårsaftonen.. Bra där..

Ja just det, han ju med att gå förbi Georgina och prova lite bröllopsfrisyrer.. Blir till att komma tillbaka någon vecka innan bröllopet för att klippa och färga och sedan ska jag vara där vid 9 på nyårsafton för att spraya, spraya, spraya och fixa frisyren.. :)





Den lilla 5-månadersprutordåliga skruttan som jag fick trängas med.. Stackars pluttan mådde inte alls bra.. (Lägg märke till skrutts nya favorit som hon fick av sin mormor - Hello Kittygosedjuret med skallra, spegel och bitblomma)..

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja kalle är verkligen obligatoriskt :)

2009-11-12 @ 19:23:42
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: juliairene.blogg.se

ja jag längtar :D

allt bra med dig? :)

2009-11-12 @ 19:41:56
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0