Den bästa av de bästa..

Ja, idag kommer hon.. Den kalasbästa av de alla.. MAOULIN!!
Från platta Malmöt åker hon till det backiga Huskvarna för att hälsa på oss.. Hipp hipp hurra!!
Skrutt och jag kan knappt bärga oss till eftermiddagen då hon anländer..

Malin, skynda dig!!





I somras blev Malin gudmor till lilla skrutt.. (Och jag lånade denna bild från Malin, men eftersom det är min bebis på bilden så tycker jag att det kan gå bra)..




Malin var en av de fantastiska lägenhetsdelarkamraterna jag hade i Malmö.. Men elaka Malin flyttade från huset och för att hämnas flyttade jag från stan.. Eller nä, eftersom jag fick barn så blev jag ju så smått tvungen att flytta.. Saknar Malmö, saknar huset och inte minst så saknar jag Maoulin!! (Fast det är ju inte helt fy skam att ha flyttat till min blivande make heller)..

En annan av grannarna i lägenheten där nere var Sanne panne från de norrare delarna va vårt avlånga land.. Hon var en kul prick som vi också saknar.. Men Sanne stack också från huset för att åka till Hong Kong..
När jag rotade runt bland Maoulins bilder hittade jag allt en bild på Sanne och mig från en gång för länge sedan där nere i Malmöhuset.. Kunde inte låta bli att låna den också av Malin.. :)





Sanne panne och Linda pinda leker Zoolander minsann.. Hehe.. ;)

Kommentarer
Postat av: Gudmor Malin

:D :D :D :D :D :D :D Malmö likes you tooooo!!!

2009-11-25 @ 07:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0