Marathon..

Det vart en promenad i alla fall.. Riktigt skönt ute.. Mindre skönt när man skulle hem och uppför backarna.. Ännu mindre skönt när man skulle knata upp för alla trappor med vagnen.. Minst skönt när svetten forsade..

Nu ska jag fortsätta med mitt batman-marathon, eller, ett marathon med en massa pauser.. Orkade bara kolla på en film igårkväll innan jag var tvungen att lägga mig.. Började med batman begins.. Idag har kikat på batman.. Och nu tänkte jag ta batman returns.. Om jag orkar blir det väl batman forever senare ikväll.. Men känner jag min gravida kropp lär väl den däcka lagom när jag trycker på play..

Fråga mig förresten inte varför jag har batman-marathon.. Det är ju inga vidare bra filmer.. Men jag var bara sugen på något slags film-marathon..

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfru

hahahha du skulle kanske kört på sagan om ringen maraton ist så kanske de inte blivit så många pauser hihi ;D

2010-05-18 @ 14:54:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0