En viss irritation..

Hallå slöhög.. Fasen vad det är kasst med uppdateringar och vettiga inlägg här.. Men faktiskt är jag halvt hjärndöd just nu.. Dels den här gravohjärndödheten och sen även den häringa depphjärndödheten.. Och med död hjärna är det knepigt att komma på något att skriva..

Men kan ju påpeka att jag kikade på BT-show häromdagen med fröken pantad som gäst.. Sablarns vad hon gjorde bort sig.. Och BT försökte ju i alla fall vara proffsiga.. Men hur lätt är det med så blåsta uttalanden från en så blåst brud?! Nä, jag skämdes lite när jag tittade på det.. Och tyckte synd om BT.. Hur fasen kan man vara så oseriös som den där uppblåsta bruttan?! Om jag träffade hennes föräldrar skulle jag ge dom ett rejält kok stryk för att de uppfostrat sin dotter på det här sättet.. Alternativt för att de inte låst in henne på anstalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0