2x väckning..

Idag blev jag väckt.. Två gånger.. Först vaknade jag av att en liten dam drömde mardröm.. Hon låg och snyftade i sömnen stackarn..

Sen väcktes jag av dörrklockan.. Vem fan kommer till oss tidigt på morgonen?! Hyresnissen så klart.. Med en tvättmaskin och en torktumlare.. Godmorgon till det.. Dom började pilla i badrummet och jag var kissnödig - kniiip.. Sen skulle de iväg på fika för att komma tillbaka lite senare och fortsätta..
Hej och hå, in i duschen fort som attan.. Golvet blött, jäklar.. Fan, den där tandkrämen, som bonustjejen sprutade på eltjoffsagrejen som tvättmaskinen ska sitta i, fortfarande inte borttorkad.. Skynda, skynda.. Färdig påklädd och de är inte tillbaka än, puh.. 
Jäklar igen, de där chipsen jag åt igårkväll.. Fasen vad de har satt fart på magen.. Måste hinna bajja lite innan de kommer tillbaka.. Hopp ner på toaletten.. Pling på dörren.. Helvete, redan tillbaka.. På med kranen.. Försök att bajsa tyst.. Fan, fan, fan de ska in i badrummet efter mig och fortsätta med maskinerna.. Sniffa lite.. Varför en äcklig dagen-efter-chips-bajs just nu.. PINSAMT!!
Ack så typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0