Vem är den skyldige?!

Mystiskt.. Någon har flyttat ut våran garderob på vardagsrumsgolvet.. Det kan ju absolut inte vara jag som har gjort det efter att vi tvättade sist.. Nä, inte är det väl jag son inte har orkat vika ihop tvätten än.. Aldrig, finns inte en chans.. Måste hitta någon annan att skylla på.. Och jag tror jag vet vem jag ska banna för det här..





Skrutt, varför har du lagt all ren tvätt på golvet??




Jag menar, det är ju hon som lägger alla skivor och böcker på golvet.. Då måste det ju nästan ha vart hon som lagt alla kläder där också.. Mm, så är det nog..

Nu ska jag allt gå och nanna så jag orkar upp imorgon bitti.. Huvvaligen..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tror hon e oskyldig!! tror det e grannen! ;)



Jätterolig å välskriven blogg här, hit återkommer jag! :)

2010-03-26 @ 08:56:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0