Varning för känsliga läsare..

Jag tror att jag har sagt det för och jag säger det igen (eller snarare som min gamle vän Jocke Thåström brukar säga): fan, fan, fan!!
Den här hostan alltså, den tar livet av mig.. På riktigt.. Shit pommes..

Har återigen hostat så jag kräkts.. Det började rätt "soft" (för att vara en kräkincident) med att jag kräktes glassen jag nyss åt.. Smakade fortfarande som det gjorde på nervägen och var ganska lent.. Nice.. Sen kom pizzan (vilket jag fasade för) alltså kycklingpizzan från tidigare, inte "pizzan".. Det smakade värre och var klumpigare.. Och så var det en massa pizzakrydda i som fastnade mellan tänderna på uppvägen.. BLÄ!!

Men jag antar att alla normala personer kräks när de hostar.. Annars är man ju konstig, hallå liksom..

En annan sak som är jobbig med att ha kräkhosta medans man är gravid är att man inte riktigt kan koncentrera sig till fullo på just hostandet och kräkandet.. Nej man måste nämligen tänka på kniiipet, annars tror man banne mig att man ska pinka ner sig av kräk/host-krafterna.. Och det vill man ju inte.. Nä, så fokus på kniiipet!! Sen får hostandet och kräkandet sköta sig självt..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

amen stackarn, du verkar inte må så bra :(

2010-03-20 @ 00:20:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0