V.18..

Ja just det ja, idag går jag in i vecka 18 enligt barnmorskan.. Sen lär väl UL:et säkert skicka mig sjuttielva veckor bakåt bara för att jäklas.. 24:e är det dags att titta in hos liten.. Ska bli kul, men som vanligt är man lite nojjig.. "Tänk om det är något fel på bebis" eller "tänk om det inte finns någon bebis därinne".. Ja, man hinner tänka alla möjliga konstigheter under en grav..

Hur är preggomåendet annars då?! Jovars, fortfarande depp, sköldkörteln har jag inte hört något om.. Magen är ju konstant svullen och öm, lite växtvärk och ont i boobsen.. Trött, trött, trött.. Det är väl det just nu..

Jävlar, på tal om det.. Måste ju ringa till psykologen och kuratorn.. Har helt glömt bort det..





Undrar just vart den här damen har tagit vägen.. Tycker jag hör någon som flåsar ute i hallen.. Kanske bäst att springa och kolla..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

din bebis kommer vara så fin så (: jaa kom ner här innan den lilla ploppar ut så kommer jag upp till er och är barnvakt sen ;)

2010-03-16 @ 14:56:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: caroline

Det var en väldigt fin tröja lilltjejen hade!

2010-03-16 @ 15:23:32
URL: http://carolinegerhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0