UL och morfintrött..

Åh, imorgon ska sjuklingarna försöka agera frisklingar.. För imorgon är det ultraljud och jag tänker banne mig å på det.. Måste ju få se om det verkligen är en bebis därinne eller om jag bara gått och blivit lönnfet.. Man vet ju aldrig.. Har i och för sig lite svårt att tro att det bara är en ölmage som dykt upp med tanke på att jag inte druckit så mycket öl på sistonde (eller någonsin, det är ju skitäckligt)..

Har legat och halvslumrat i soffan hela dagen nu.. Man blir liiite trött av morfinmedicin.. Och så blir man mycket torr i munnen.. Men så underbart skönt att medicinen faktiskt hjälper lite mot hostan.. Inatt fick jag faktiskt SOVA!! Och inte bara det, jag kunde ligga i min säng och sova.. Kors i taket..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tråkigt att din pappa har gått bort. yes blev sugen på att testa devote (: hur mår ni där hemma idag?

2010-03-23 @ 16:59:18
URL: http://www.frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0