Trött dator och vild bebis..

Satt imorse och skrev ett inlägg om att datorn nog tycker det är för tidigt at vara vaken när internet inte svarar.. Jag skulle nog inte heller svara på tilltal vid 5-tiden på morgonen.. Men det blidde inte så mycket med inlägget för sen blev datorn skitarg på mig för att jag fortsatte störa den när den försökte få sin skönhetssömn.. Den la av helt enkelt.. Tack och godnatt sa den så vart allt svart..

Nu är vi hemkomna efter att ha kikat in hos liten i magen.. En riktig vilding var det som voltade hela tiden.. Detta resulterade i att de inte kunde kolla allt de skulle så vi blir så illa tvugna (jippi) att gå dit nästa vecka igen och kika in.. Däremot är dom ju ena riktiga töntar här i landstinget och vägrar berätta om bebben har en in eller en ut-stjärt.. Jag är ju nyfiken i en strut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0