Tonåring alternativt spädbarn..

Inte okej.. Har jag blivit tonåring på nytt eller vad är det frågan om?! Tvingade mig upp ur sängen nu.. 16.00!! Hade utan problem kunnat fortsätta sova till imorgon.. Tur att mannen är hemma så han kan ta hand om skruttan.. Jag är ju själv en mycket död kvinna.. Jisses Amalia..

Fast ärligt, jag var ju faktiskt vaken en gång vid 10 och gav skruttan mat, en gång vid 12 och pratade med mamma och en gång vid typ 13 pch pratade med psyktanten.. Men i övrigt har jag nannat kudden rätt rejält.. Hoppas bara att det här inte resulterar i att min kropp säger wohoho nu är jag superpigg någång framåt kvällen/natten..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ja det tycker jag verkligen (: hur känner du dig idag?

2010-03-25 @ 17:16:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0