Syskonvagnsproblem..

Morsning korsning!! Idag blev det en "tidig" morgon, skruttan väckte mig strax innan 9.. Uj uj uj.. Har spenderat morgonen med att kolla runt på nätet på syskonvagnar.. Fy bövelen vad knepigt!! Det är så svårt för man vill ju ha en vagn som, trots att det är två barn i den, ska vara smidig att ta sig fram med.. Inte för bred.. Fast jag skulle gärna ha en vagn där barnen sitter bredvid varandra istället för över/under.. Men då bli de ju väldigt mycket bredare.. Så svårt!! Jag hade problem nog när jag skulle välja ut skruttans vagn.. Nu hitta en som har ännu fler krav, jisses..

Har inte klurat ut vad jag ska hitta på idag än.. Men ska fundera en stund till.. Kan ju få äta frukost och sånt innan jag bestämmer mig.. Vilket jag kanske skulle gå och göra nu, hmm.. Tyckte dessutom att jag hörde mannens klocka ringa för en stund sen, undrar om han hade tänkt gå upp skapligt idag?! Måste nog forska i saken..





Jag vet inte om den här lilldonnan är så trött idag, men mamman är desto tröttare..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja nu när ja har ett eget modem så tänkte jag att jag kanske sitter oftare än förut och då kanske ja kan skriva oftare också=) hehe ja nog blir det lugnt alltid är ju mitt ute i ingemansland=) hehe

2010-03-05 @ 10:24:26
URL: http://idaaasvensson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kolla babyjoggern.. eller urban jungle.. då sitter de bredvid varandra och de är inte så fasligt breda...

2010-03-05 @ 10:32:46
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jag är en lantis okey!!? hahahaah men det är ju du med innerst inne=) du har ju till och med bott i skåne hur lantligt är inte det=) bara en massa åkrar hahaha

2010-03-05 @ 10:38:31
URL: http://idaaasvensson.blogg.se/
Postat av: Annica

Tidig morgon?? Kl nio för mig idag var nästan lunchdags...Skjutsade nämligen Johanna till flyget så jag klev upp tjugo över fyra. Men passa på och njut av långa sovmornar mens det går.

2010-03-05 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0