Sömnstörningar..

Just nu tror jag att allas sömn är lite halvrubbad på något vis här hemma.. Jag håller mig vaken av allt hostande, skruttan vaknar och är ledsen av sitt rossel och stackars mannen måste lyssna på oss sjuklingar.. Men det är inte bara sömnen som är rubbad, det är även sängarna och sovstilarna..

Själv har jag ju suttit och sovit de senaste nätterna.. Inte skönt alls för rygg och nacke men åtminstonde lite mindre hostigt..





Min nätta lilla kuddhög i sängen..




När det gäller skrutt så är väl hennes sovstil alltid något vrickad.. (Minns till exempel bilden jag la upp där benen hängde utanför sängen).. Igår möttes jag av en ny variant av skruttans sovstilar..






Jag vet inte, det kanske är fler som använder täcket som kudde och kudden som täcke?!





Uschanemig.. Inatt var skrutt inte alls rolig.. Så ledsen och fick ligga hos oss en stund.. Men hon är ju så jäkla otrevlig att dela säng med (har vart ända sen hon var liten).. Hon snurrar och snurrar och tränger ut sin kära mor så hon bara får en liten kant att ligga på.. Till slut lyckades hon i alla fall somna om i sin egen säng och sov väl hyffsat gott resten av natten.. Men det verkligen inte lätt när man är liten och sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0