Skrämmande..

Vet inte om jag nämnt det tidigare (har en känsla av att jag gjort det) men i alla fall.. Mina favoritbarnprogram när jag var liten var Skrotnisse och Ika i rutan.. Båda programen var en aningens läskiga.. Det här ligger kvar fortfarande, rysare är min grej liksom när det gäller film.. (Inte när jag är gravid, då funkar bara komedier, varför?!)..

Skruttans favoritprogram är inte något program, nej, skruttan bästa på tv är reklam.. Vad betyder det?! Jag som gillade läskiga barnprogram växte upp till att gilla rysare.. Skruttan som älskar reklam, kommer hon att bli en shopaholic eller?! Det känns som att jag skulle behöva få henne  att gilla något annat än reklam.. Det kan ju bli så jäkla dyrt annars..

En annan fundering, kan man månne helt hoppa över barnprogramsgillandet?! Det vore ju mycket smidigare om hon började gilla CSI och sån't där på en gång.. Så slipper jag sitta och glo på hjärndödande barnprogram.. Dagens barnprogram är ju så jädra tråkiga.. Och läskiga, fast på ett annat sätt än de var i min barndom..
Jag vill inte tvingas kolla på überläskiga telletubbiesar eller vidriga svampbob..
Nä, mer vuxen-tv till folket!!






Det var tider det..

Kommentarer
Postat av: Thina

Haha ja det vore väl nåt! En trehjuling kanske man skulle kunna cykla på även med is som underlag :) Fast jag vet inte om det går så mycket fortare än att gå ;)

2010-03-26 @ 18:16:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thina

Jaså fy är det illa? Isf vet jag hur det är ;) Och ja då går det nog mkt fortare! Inte så lång tid kvar eller?

2010-03-26 @ 19:00:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0