Run Forrest, run..

Halsont -> thedrickande..
Bebis i magen -> många kissningar..
Thedrickande -> också många kissningar..
Halsont -> thedrickande + bebis i magen = miljarders med kissningar..

Undrar just om jag kommer få sova något inatt?! Har förhoppningar om att bebisen gör att allting rinner igenom väldigt fort så om jag kollar på tv någon timme till så ska jag redan vara färdigkissad innan det är dags att försöka sova..
Nästa problem blir ju dock hostandet.. Inte så lätt att sova när man har kräkhosta.. Nä, det lär bli en inressant natt..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

AMEN! fick du ingen glass? :(

2010-03-17 @ 23:35:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Pappsen kommer hem på fredag:) Några provsvar har vi inte fått:( Men man försöker se det från den ljusa sidan, blir det inte värre så kan han ju bara bli bättre! Själv kämpar jag med min onda rygg och mina stretch och töjövningar..

2010-03-18 @ 05:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0