Riskfyllt..

Jag kom på ännu en nervig grej med morgondagens psykologträff.. Eftersom hon ringde när jag låg och sov (precis som alla andra som ringde med tanke på att jag sov till långt in på eftermiddagen) så var jag lite småtrött när vi pratade.. Men jag minns att hon sa något om att jag skulle gå rakt fram tills väggen och sen skulle jag gå så långt man kunde åt höger, eller så var det vänster.. Här kommer mitt problem och min nervositet.. Jag kommer alltså springa omrking fram och tillbaka i korridoren och sjukhuspersonalen kommer fråga vad i helskotta jag pysslar med.. Då kommer jag säga att ajg ska träffa psykologen och då kommer dom säga, men lilla vän nu är du nog ute och snurrar.. Och sen kommer sjukhuspersonalsvakterna i vita dräkter ta mig under armarna och släpa upp mig till psykavdelningen och spänna fast mig i en bältsäng och säga att den här tjejen sprang runt nere på familjecentralen och pratade om en psykolog.. Sen kommer jag få ligga där i bältessängen ända tills jag blir gammal och gråhårig..

Fan, om jag bara kunde komma ihåg om det var åt höger eller vänster jag skulle gå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0