Jäkla dag..

Nu är vi vakna igen.. Vi sov en stund till efter telefonandet.. Skönt det.. Har blivit så nedrans förkyld igen.. Någon har kört ett rivjärn genom halsen på mig för att sedan slita ut mina lungor.. Måste ha vart mannen som gjort i natt när jag sov.. Det ska han få fan för när han kommer hem..
Hade planerat att fika med mammorna på IKEA imorgon men det får jag allt hoppa över.. Vill ju inte smitta ner alla bebisar..

Hmm, jag tror att det är någon som lever lite farligt här hemma.. Skruttan försöker nu inte bara stå på knä utan ska upp på (än så länge) ena foten.. Lär väl bli ännu en omgång med grinande.. Dessutom kommer den där damen snart få smisk av sin griniga mamma.. Det är nämligen som så att hon håller på att riva ner tvätten från torkställningen.. Då blir mamma arg..

Nä, nu ska jag gå och fixa the och oboy och kanske lite makrillsmackor.. Kurera min stackars hals..

Kommentarer
Postat av: Annica

Inte nu igen? Men krya på dig!

2010-03-17 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0