Ja jag vill ha medicin, medicin, medicin med detsamma..

Sådär ja.. Skruttan är doktrad.. Hon fick en liten undersökning och sen andas in "ventolin" (eller hur det nu kan tänkas stavas).. En liten öroninflamation hade det också utvecklats till.. Så nu är det pencillin och andningsmeducin som gäller.. Sen fick hon två salvor till sina exem också.. Hoppas de ska bli fina nu..

För min del går det sämre med doktrandet.. Ringde imorse men dom hade ingen tid men skulle fixa ett recept på någon lite starkare hostmedicin (så stark man nu får ta när man äår preggo).. Men dom har fortfarande inte hört av sig och snart går väl dom hem till familjen och käkar måndagsgotter.. Och här får jag sitta med min hosta.. Har funderingar på att min förkylning också blivit en öroninflammis och att det är därför jag inte hör något.. Men får väl se, får nog ringa imorgon och jaga på dom lite.. För man pallar faktiskt bara så länge utan att sova..






Idag behövde jag i alla fall inte dra på mig gummipjucksen.. Har torkat upp riktigt rejält ute nu..

Kommentarer
Postat av: Annica

Snygga!!

2010-03-22 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0