Inga tårar..

Ojoj, nu kan ni tro att jag har blivit rejält psykologifierad.. Hjärnan är potatismos.. Nä, men det var allt en trevlig kvinna det där.. Vi ska allt ha en date till, mysigt.. Undrar om man ska ha med sig en bukett blommor nästa gång.. Eller, det kanske blir på 3:e daten..

Men jag märkte allt på henne att hon letade ord för att få mig att tåras.. Undrar om inte dom får betalt per tår?! Tror nästan det.. Men icke, hon ska inte tro att hon kan få mig till at böla.. Åtminstonde inte mina ögon.. Min näsa däremot, fasen vad den tårades.. Fast det kan ju ha berott på förkylningen..

Nu äggamacka med räkor och maaassor av majonäs (för jag är gravid så jag får svulla)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0