Idag..

Jahaja, dags att kliva upp nu då.. Ska väl få i mig lite frulle, ta en dusch och fixa skruttan (om hon behagar vakna nångång).. Sen bär det iväg på äventyr.. Ska träffa en mamma/gravid-tjej idag, ska bli kul..
Är lite trött nu, men det är ju inget ovanligt.. Piggnar kanske till om en stund..
Jag vart så himla arg imorse.. Hade ställt klockan på halv elva MEN jag vaknade vid halv nio och var kissnödig.. Försökte frötränga kissnödigheten för att få sova vidare men det gick inget bra.. Bara att traska upp.. Men för ovanlighetens skull så lyckades jag faktiskt somna om en liten stund.. Brukar annars ha väldigt svårt för det..

Jaja, nu morgonsysslor..






Knivigt med action-pictures, dom visar inte alltid vad de ska visa.. Bilden föreställer i alla fall skruttisen och pappan som vinkar till varandra.. Busans nya trick..






Om man inte vinkar till pappa kan man ju alltid äta på pappa.. :P

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha hon är så söt! njaa inte så mycket äventyr tyvärr, har inte fått så mycket jobb och vi har dåligt med pengar denna månaden. så det är tråk. hur är allt med dig idag bejb?

2010-03-15 @ 15:03:43
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0