Förbrukad..

Hipp hipp hurra!! Jag orkade.. Eller, jag orkade inte helt och hållet, men kom i alla fall en bra bit på vägen.. Men jäklar vad det är svettigt att städa järnet när man är en gravidkamin.. Är sååå varm!! Får panik på det.. Och fasar inför hur det kommer vara i sommar när det är såhär redan nu.. Blä!! Men det ska jag nog överleva.. Ja, hur som helst.. Nu har jag städat lite men det är fortfarande damssugning kvar och lite mer plock.. Men det får nog bli nästa gång jag får ett energiryck.. För just nu är jag helt död..

Mannen sprang precis ut genom dörren på väg till jobbet.. Tråkigt nu när han har vart hemma en vecka.. Men jag och skruttan ska nog klara oss.. Vi får väl försöka underhålla varandra lite.. Fast just nu så ligger hon och förmiddagsvilar.. Men det är rätt skönt det med så jag kan ligga i soffan med datorn på magen.. Hehe..





Vet inte hur hon ligger när hon sover..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jaa jag har lagt upp lite bilder på de brudarna som var snyggast (: allt bra idag?

2010-03-08 @ 15:24:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0