En gladskit modell större..

Oj vad tiden har gått idag.. Har suttit framför datorn hela dagen typ.. Eller, nu har ju inte hela dagen vart sådär jättelång med tanke på att vi inte gick upp förrän 11, men i alla fall..

Äntligen har en vecka kommit då jag faktiskt ska hitta på något annat än allt det vanliga mammaledigandet jag brukar ha för mig om dagarna.. Fantastiskt!! :P

På torsdag blir det först doktorn för att se vad vi ska hitta på med min "depression" och efter det ska jag försöka hitta till en mamma/barn-fika.. Ska bli riktigt kul.. Fast jag är allt ganska så nervös.. Vilket egentligen är skitfånigt.. Men sen jag flyttade hit har jag vart ganska isolerad så jag är inte helt van vid att umgås med folk.. Men det kommer säkert gå bra!! Om inte annat ska det bli skönt att träffa lite vuxet folk och inte bara lilla fnattan som jag umgås med annars hela dagarna.. :)






Fast det är ju inte helt fy skam att umgås med den här lilla damen som inte bara är väldigt söt, hon är också väldigt duktig på att hjälpa till med bäddningen..






Det var egentligen menat att jag skulle ta en bild på mig och mina mage, men jäklar vad svårt det är att få med den i bild.. (Kan inte ta kort framför spegeln då min kamera är lite knasig om man inte använder blixt).. Men även om inte magen syns så mycket så kan man ju se att jag börjar ha vissa problem med att få igen mina kläder.. :D


Kommentarer
Postat av: Mia (MissMarilyn)

Heej!



Vad synd! Hade ju varit roligt annars!

Men du får ta och följa med nästa gång.

Blir kanske redan nästa vecka =)

2010-03-09 @ 16:56:22
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Bitterfittan

du är en snygging! hoppas jag ser lika fräsch ut som dig när jag är pregge

2010-03-09 @ 17:44:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0