Dumma kossa..

Stan är färdiggjord.. Eller stan och stan.. Var med mannen till sjukgymnasten och sen tog vi en prommis och köpte med oss mat hem.. Så mycket mer stan än så vart det inte.. Men jag var ju faktiskt så kissnödig och då är det inte roligt att gå på stan..





Vi väntade på bussen in till stan..





Plötsligt kom det något ljust ifrån himmelen som strålade ont i mina ögon.. Tydligen kallades detta farliga för SOL.. Har för mig att jag hört talas om det tidigare, men det var längesen..




Ikväll har vi mobbat vårat barn.. Dumma, dumma oss.. Min pappa hade gett skrutt två kossor som man trycker på så låter de och skuttar runt.. Den ena spelar hög musik och beter sig helt galet.. Hur som helst så satt skruttan på golvet då elaka vi tog fram kossan och tryckte på knappen.. Skrutt blev helt tokig.. Skällde ut kossan och slog vildsint på den.. Tydligen var det inte hennes favvo.. Men kul var det..





Tyckte det var så kul så jag var tvungen att fota det hela, tyvärr så gör en stillbild inte riktigt rättvisa till situationen.. Attans..




Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds.. Wohoo!!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ni är så fina tillsammans (:

2010-03-04 @ 21:29:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Ronja

Gud vilken söt bebis:) Btw, gillar ditt bloggnamn skarpt haha!!

2010-03-04 @ 22:00:32
URL: http://rounji.blogg.se/
Postat av: Md Saleem

hi



do you import t shirts ? we are manufacturers based in India and if interested you may please get back to us.



regards

Varda

2010-10-18 @ 17:34:16
URL: http://www.fashionsolutions.co.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0