Det gungar, det gungar..

Började fundera lite nu såhär på kvällskvisten.. Är det okej att börja vagga redan nu i gravven?! Märkte när jag tog min ofrivilliga promenix till skrutt-doktorn idag att jag redan vaggar.. Men hur ska detta utvecklas framöver i graviditeten?!

Preggovaggandet är ju ett ganska kännt fenomen bland påsatta kvinnor.. Allteftersom magen blir större så blir gången...ostabilare?! Man trippar inte fram särskilt nätt direkt.. Nä, det är snarae ett gungande för att lyckas flytta kroppen framåt..

Men som sagt, om jag redan nu vaggar hur sjutton ska jag framföra min nätta kroppshydda i typ v.70?! Kanske blir till att lägga mig ner och rulla.. Fast jag lär ju behöva en personlig assistent med mig som kan knuffa lite lätt på mig så att jag får upp farten i rullningarna..

Äsch, det är ett senare problem..






Är det en fågel?? Är det en rik snubbe i frack?? Nej då, det är bara partyblöjan som är på smällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0