Lägesrapport..

Okej, nu kommer en början på allt jag har att ta igen.. En lägesrapport!!

Just nu:
Idag tittade skruttofjantens första tand fram (8 månader senare).. har trott att hon vart på väg att få tänder sen hon var tre månader, så det var banne mig på tiden..
Inte nog med att lillstumpan lider av tandupploppning, hon har även fått vattkoppor.. Ett stycke prickig korv är hon.. Men väldigt söt ändå.. Fast hon verkar inte ha lidit så mycket utav det som tur är..
Skitungen snackar järnet, och nu är det inte barfa mamma-mamma utan hon pratar om allt mellan himmel och jord (tyvärr inte på det svenska språket men hon vill ju vara lite bättre än alla andra och lär sig chippanesiska först)..

Annars händer det inte så mycket.. Jag zombiar mig igenom den evighetslåna vintern.. Ryggen blev bra och jag hann med att ha sönder den igen.. Och den har hunnit bli bra igen.. Förkylningar har kommit och gått.. Jag har överlevt en lite för lång tid hemma hos mor och övriga familjen.. Nej då, det var inte så farligt.. Är alltid värsta bästa att vara där men det blir lite mycket och lite trångt så det är ganska skönt när man väl kommer hem igen..

Tja, det var väl det om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0