Grannsämja..

Okej glöm vad jag sa om att det var skönt att det var alldeles tyst osv.. Nu har grannen satt på någon smörsångare på högsta volym.. Mina grannar verkar ha problem.. Dels förstår jag inte hur de kan lyssna på den här musiken, på den här volymen, vareviga dag.. Sen förstår jag inte hur de kan borra varje dag i 2-3års tid(de kan inte ha några väggar kvar att borra i).. Och till sist (kanske inte samma grannar) så förstår jag inte att de ska bråka på nätterna, skrika och smälla med dörrar, kasta grejer och hej och hå.. Och det värsta av allt, de talar utrikiska när de bråkar så när jag nu tvingas ligga vaken av deras skrik så kan jag inte ens tjuvlyssna på vad det är som de bråkar om.. Dumma, dumma grannar..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

härligt att du är tillbaka (: jotack allt är som vanligt med mig, ska antagligen börjar jobba ordentligt nästa vecka så det känns najs. hur är allt med dig?

2010-01-27 @ 18:19:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

ajdå fan va tråkigt. krya på dig! hur är det med lillan?

2010-01-27 @ 21:09:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0