Bittert..

En arg och hungrig dam.. En trött och bitter dam.. En sliten och matt herre.. Det är vår lilla familj just nu..
Tvätten går för fullt, eller inte.. Den går på lite halvfart sisådär ty som vanligt är maskinerna halvpaj..
Vi börjar så smått på att ha ett barnrum igen allteftersom kartongerna flyttar ner i källaren..
Vissa framsteg gör vi nog.. Och vissa baksteg(?) också.. Men det får man väl räkna med.. Allt kan ju inte gå ens väg..

Undrar lite över tv-kvällen, är det något bra eller blir man tvungen att hutta på en film?! Får nog ta och kika efter.. Fast, helst av allt skulle jag nog bara sova.. Sova, sova, sova.. Illa då att man knappt kan sova nu för tiden.. Svårt att somna, vaknar hela tiden och kan inte somna om.. Fina grejer..

Nä, nu ska den bittra jag sluta klaga.. Ta mig i kragen för sjuttsingen.. Eller kanske ska jag klippa mig och skaffa mig ett jobb.. Ha, troligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0