What to do?!

Jahaja, vad ska man fylla den här dagen med?! Ska man vara duktig och överraska mannen med att ha storstädat hela lägenheten (har fortfarande inte lyckats bli klara trots att vi hållt på HELA helgen).. Eller ska man ta och vila sin onda rygg och bara slappa med bebis.. Hmm, klurigt.. Kanske kan kombinera lite.. Städa lite och slappa lite.. Men känner inte för att göra varken det ena eller det andra.. Känner inte för så mycket alls faktiskt.. Men det brukar ju kunna ändra sig bara man kommer igång med något..

Fortfarande sover jag så illa, så illa.. Längtar efter att tiden ska gå och sommaren vara här och (så hemskt att säga det) förbi.. Inte för att jag vill att nästa vinter ska komma fort-fort, utan för det att nya bebben ska vara ute så jag kan sova igen.. Fast, nu vet man ju inte hur den här bebisen kommer vara.. Skrutt har ju vart en väldigt snäll nattbebis som gett mig alla timmars sömn jag velat ha.. Nästa bebis kanske kommer skrika hela nätterna.. Vem vet.. Men jag hoppas på ännu en lyxbebis förståss..






Hello fatso..




Hehe, en liten parentes bara.. Nu ligger skruttis och slår på sin flaska för att det ska komma ut lite till ur den.. Men ack och ve den är slut.. Fast, skam den som ger sig, hon fortsätter banka de sista dropparna ur den.. :D

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas att du valde ligga och slappa med bebis! det låter ju för jävla skönt. jag vill också ha en bebis att mysa med :(

2010-02-08 @ 14:46:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Det var det gulligaste fatso´t ;) jag sett på länge.

Hur gammal?

Må så gott ♥

Mvh Camilla

2010-02-08 @ 15:06:45
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0