Tidsfördriv och socker..

Men shit vad den här dagen går långsamt.. :O Tycker att klockan kan vara bortåt 24-tiden nu så att mannen kommer hem.. Men icke.. Nu ska jag slänga i mig lite rester från gårdagens mumsiga kycklinggryta innan det är dags att fylla upp ungen med mat.. Kanske man skulle ta och slå på dumburken också.. Alltid något för att fördriva tiden..

Usch, på fredag ska jag göra tidig glukosbelastning.. Snusk, snusk, snusk!! Inte trevligt att börja dagen med ett stort glas flytande socker.. Och det värsta av allt, att inte få äta på 12h innan.. Ingenting som en gravidmage gillar.. Snurrigt värre lär det bli när man ska traska ner på byn..

Nähäpp, nu piper nog micron snart..





Nä, min busfia har inga valkar.. Inte tjock någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0