Stör ej..

Åh, snälla grannar, kan ni inte höja musiken lite till.. Ni har ju faktiskt inte väckt skrutt än.. Och jag förmodar att det är eran plan med röjet?!

Kanske att det är gravvehormonisarna som spökar, men jäklar vad lack man kan bli på sånna här grejer.. Varannan dag borr, borr och varannan dag dunka, dunka-musik.. Kärlek till grannarna!! Vore det inte för att jag har en liten donna med lite känsliga öron så skulle jag battla grannarna med musikspelning.. Fasen vad jag skulle vrida upp volymen.. Uj, uj, uj.. Dom skulle få utrymma lägenheten sin av allt (o)ljud..

Nä, sluta irritera mig på det här nu och chilla en stund medans skruttan slaggar..






Ibland när man ska lyckas få med både sig själv och skrutt på bild är det lite svårt att veta vart man ska lägga fokus..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tack för det (: har du dödat grannen än?

2010-02-24 @ 14:19:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0