Sömnbrist..

Ingen diabetes än så länge i alla fall.. Men fy farao.. Var ju duktig igårkväll och gick och la mig vid 22.. Bara det att skrutt inte alls ville sova när mamma ville det.. Så hon somnade inte förrän bortåt halv ett.. Vilket betyder att jag inte heller fick somna förrän då.. Eller ja, det tog ju en lite längre stund för mig att somna.. Så någon gång bortåt 1-1.30 kanske jag somnade.. Sen vaknade fjantan på natten och väckte mig två gånger.. Och sen ringde klockan vid halv 7.. Kul!!

Dessutom hann jag bli hungrig innan jag hade somnat, inte helt lätt att somna när magen knorrar.. Och imorse mådde jag så galet illa av min tomma mage.. Kul att dricka sockerlösning då.. NEJ!! Och dessutom sitta och vänta i två timmar innan man väl fick gå hem och ÄNTLIGEN äta frukost.. Blä!! Är något trött nu..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

nej för tusan! nu är du ju pregge då får du äta vad du vill (: eller ja det får du ju givetvis annars också!

2010-02-12 @ 14:06:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag är sååå sugen på godis ikväll, men försöker vara duktig! vad ska ni göra ikväll förresten? (:

2010-02-12 @ 18:03:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0