Slit-och-släng..

Ännu ett nytt sjukfenomen.. Härligt.. Vaknar upp med blodig mun (hej, jag har vart i slagsmål).. Vinter/förkylningsläppar är ingen höjdare.. Känner mig en liten aning skabbig..

Idag blir det att knalla iväg till sjukgymnasten minsann, får se hur det går.. Vad mina ryggproblem nu kan bero på.. (Fasen när jag tänker på vad jag skriver om nu för tiden så känns det som att det nog är dags att skrota mig, är ju bara skit med den här kroppen ju)..

En annan sak jag funderat på som har lite med graviditeter att göra är huruvida mina magmuskler någonsin kommer gå tillbaka till sin rätta position.. När jag väntade Lea så gick ju magmusklerna isär, men efter att hon kom ut så gick de aldrig riktigt ihop.. Det glipade liksom någon centimeter eller så.. Och nu när jag ska ha barn igen så lär de ju gå isär igen.. Och kommer de bli ännu mer "uttänjda" nu?! Kommer jag få en ännu större glipa mellan magmusklera?! Den där glipan resulterar ju i att man ser ut att vara konstant en aningens gravid typ.. Och jag tänker att ju större glipa desto mer gravid kommer man se ut (alltså som icke-gravid).. Och det är ju inte så kul.. Nä, det är knepigt sån't där..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

nej det är knas med kenzas inkomst bara. och du, jag tror att din mage kommer vara finfin efter din andra graviditet! (:

2010-02-05 @ 14:34:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar trevlig lördagskväll!! Blir det melodifestivalen mån tro??

2010-02-06 @ 16:47:20
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0