Skrämmande..

Ick, rädd är man nu.. Skruttiprutt sitter här bredvid mig och morrar och är JÄTTEfarlig!! En riktig attackbeb.. Ja, helt galen är hon.. Har nog rabies eller nå't.. :P





Nu ska jag äta upp dig.. Den galna blicken gör mig orolig.. (Bilden är dock från igårkväll, hon var lika farlig då)..




Nu har my man gått iväg.. Jobb, jobb, jobb.. Vad ska skrutt och jag roa oss med en hel dag.. Nu finns det ju inte ens städning kvar att underhålla(?) sig med.. Nä, vi får väl hitta på något bus och mysa lite.. Inte fy skam det heller..






Gårdagen dagens får bli dagens dagens, för dagens dagens är samma som gårdagens dagens..

Kommentarer
Postat av: Annica

Hon är så charmig din tös! Angående hennes tärneklänning, kan vi inte få se lite fler bröllopsbilder?

2010-02-10 @ 17:05:43
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0