Sanering 2.0..

Wohoo!! Skrutt och jag är sanerade.. Skrutt fick ett bad och försökte dränka mig och göra översvämmning i badrummet.. Tack för det.. Jag fick en dusch med "bara" tre springa-efter-elakt-barn-pauser.. Hon ville inte att jag skulle bli ren.. Med tanke på vilken dusch hon gav mig när hon badade så trodde jag dock att det var exakt vad hon ville.. Men nej..

Så, nu är gubblukten borta.. Sjumilaskogen på benen är en nollmilaskog.. "Dreadsen" är borta.. Och fötter och händer har fått lite lack.. Jag har till och med kläder på mig istället för min hederliga morgonrock.. Halleluja!!

Nu är det väntan på att degen ska jäsa färdigt så pirogerna kan få hoppa in i ugnen och mumsa till sig.. Fett gott!!






The claw..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

visst var det taskigt!? jag har gått runt och surat över mina jävla scones hela dagen nu

2010-02-17 @ 19:35:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jaa det har varit en svår dag i mitt liv ;) vad ska ni hitta på imorgon?

2010-02-17 @ 23:50:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0