(O)vanor..

Ännu en sån där lång dag som visst aldrig tar slut.. Jag bara längtar tills det blir kväller och man får sova..

En sak jag tänkt på.. Skrutt ser bra knas ut när hon förflyttar sig framåt.. Det verkar som att hon gett upp det där med att krypa (förutom några små kryp"steg" lite då och då).. Istället kör hon på en variant där hon hasar sig fram med armarna.. Ser ut som en hemlös krympling.. En krigsveteran ur någon film.. Funderar på att skaffa en sån där kärra till henne så att hon kan dra sig fram på den istället.. Lär ju slita lite mindre på kroppen åtminstonde.. Hon lär ju få skavsår av allt släpande..
Jaja, kul ser det i alla fall ut..

Undrarns om man skulle ta oh slå på tv:n kanske?! Snart börjar väl de vardagliga tv-programmen..
16.00 - Top Model
17.00 - Top Chef
18.00 - The Big Bang Theory
18.30 - Vänner
19.00 - Biggest loser
(endast cirkatider)..
Efter den här raddan tv-program så serveras det lite olika beroende på dag i veckan.. Ikväll blir det bland annat CSI (hoppas jag om de inte ändrat tv-tablån)..

Nädå, jag är ingen vanemänniska.. Hatar bara helgerna då de inte visar min ranson av gravidtrött-småbarnsmammetrött-vintertrött-program.. Kanske lite utav en överdrift, men inte mycket.. Jag gillar att halvkolla på tv och kolla datorn lite och mysa med ungen och inte göra något viktigt.. Och tro fasen att jag tänker passa på medans jag kan.. Jobba och slita och springa runt efter ett gäng ungar lär jag göra sen så det räcker och blir över..







You talkin' to me?!




Åh nej.. Nu gör fjantan bus.. Bäst att springa och rädda hemmet från den där vildan..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

nej jag vill bara byta lägenhet (: vad ska ni hitta på ikväll?

2010-02-15 @ 17:21:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, det är en superinställning!! Klart man ska ta tillvara tiden på det sätt man själv vill.:)

2010-02-15 @ 17:49:19
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Annica

Var tid har sin sida..

2010-02-15 @ 19:32:41
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

det är bara tv som gäller här hemma också (: det är najs

2010-02-15 @ 21:17:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0